تقویت درب منزل و آپارتمان و جلوگیری از ورود سارقان

تقویت درب منزل
دسته : ترفند های امنیتی
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

یکی از مهمترین جنبه‌های امنیتی خانه و آپارتمان درب‌های ورودی آن می‌باشد زیرا درب ورودی اولین نقطه تماس برای ورود هر شخص به داخل خانه خواهد بود. در نتیجه می‌توان گفت تقویت درب منزل برابر با جلوگیری از سرقت منزل خواهد بود.

محکم و ایمن نگه داشتن درب ساختمان یک عامل کلیدی برای حفظ امنیت استثنایی خانه است. استفاده از زنگ هشدار ، سنسورهای حرکتی ، دوربین های نظارتی و دیگر سیستم‌های امنیتی در افزایش امنیت تاثیر بسزایی خواهند داشت اما اگر درب ورودی از امنیت خوبی برخوردار نباشد، تمامی سیستم‌های امنیتی می‌تواند بی‌فایده تلقی شوند.

ایمن سازی درب آپارتمان و منزل چگونه امکان پذیر است؟

اولین و بدیهی‌ترین نکته در جهت تقویت درب منزل لایه‌بندی کردن راه‌های محافظت از ورودی درب است که این بدان معناست که جنبه‌های خاص برای امنیت درب ورودی را نادیده نگرفته و بهترین تلاش خود را برای جلوگیری از خسارات آینده به عمل آورید. با توجه به آمار ثبت شده از میزان ورود سارقان به داخل منازل، بیشترین ورود از طریق درب ورودی انجام گرفته است. روش‌های متعددی وجود دارد که توسط آن می‌توانید مشکلات درب ورودی را کاهش داده و بصورت تضمینی از ورود افراد متجاوز جلوگیری نماییدُ. در ادامه به معرفی مهم‌ترین روش‌های ایمن سازی درب آپارتمان به منظور دست‌یابی به بهترین نتیجه خواهیم پرداخت.

ایمن سازی درب منزل

تعویض قفل قدیمی، مهم‌ترین رکن تقویت درب آپارتمان

اساسی‌ترین بخش امنیتی درب ورودی قفلی است که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید. قفل‌های متنوعی از نظر سطح امنیتی که به خانه و آپارتمان اعمال می‌کنند در بازار موجود است. از این رو بسیار مهم است که قفل اشتباهی را برای تقویت درب آپارتمان استفاده نکنید.
در اولین گام برای تعویض قفل، به مطمئن‌ترین مارک‌های موجود در بازار توجه کنید که بدانید قفل انتخابی تا چه اندازه می‌تواند امنیت درب ورودی را ارتقا بخشد. به عنوان مثال قفل دیجیتال کاداس یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که توانسته امنیت درب ورودی بیشتر ساختمان‌ها تضمین کند. همانطور که از شعار این برند هویداست (Access to your Future ) با وجود قفل‌های این برند زندگی لوکس و ایده‌آل را تجربه می‌کنید.

کاداس بهترین راه برای ایمن سازی درب آپارتمان

دومین مرحله در انتخاب قفل مناسب، انتخا مدلی از قفل با توجه به نیاز شما می‌باشد. مطمئنا نمی‌توان یک مدل قفل بر روی درب ورودی یک ساختمان پر رفت و آمد با یک آپارتمان کوچک که ساکنانی سالمند در آن زندگی می‌کنند، نصب نمود. دلیل آن بسیار سادست، استفاده از کلید برای سالمندان می‌تواند دردسر ساز شود. از فراموش کردن کلید در خانه یا دزدیه شدن آن توسط شخص ثانوی تمامی آن‌ها دلایلی‌ست که استفاده از قفل اثر انگشتی را در این زمینه مناسب‌تر می‌نماید.

ایمن سازی درب منزل با نصب درب ورودی مستحکم‌تر

به عبارتی وقتی صحبت از نصب درب بهتر می‌شود، منظور متریال و مقاومت درب در برابر ضربه‌های خارجی است. اگرچه ممکن است امنیت درب ورودی با قفل شروع شود، اما هنوز هم ایمن سازی درب آپارتمان در وهله اول استحکام خود درب خواهد بود که نادیده گرفتن آن می‌تواند باعث هدر رفتن سرمایه و خسارات جانبی دیگر شود. داشتن یک درب ورودی قوی به وضوح می تواند امنیت درب ورودی را بهبود بخشد، که این نوع ارتقاء یکی از تغییرات گران محسوب می‌شود.

نصب درب ورودی مستحکم‌تر

تقویت چارچوب درب در راستای افزایش امنیت

یکی از ساده‌ترین ولی تاثیرگذارترین روش‌ها در تقویت درب خانه این که چارچوب درب ورودی از استحکام بالایی برخوردار باشد. به زبان ساده‌تر درب بر روی قاب ورودی منزل قرار می‌گیرد که اگر به صورت مناسب درب بر روی آن چفت نشود براحتی توسط سارقان شکسته خواهد شد. یکی از ساده‌ترین راه‌کارها برای افزایش مقاومت آن اضافه کردن اتصالات بین درب و قاب یا چارچوب ورودی است که این اتصالات معمولا از جنس فلز یا چوب می‌باشند که در قاب درب سفت می‌شوند.

تقویت چارچوب درب

سخن پایانی

وقتی صحبت از تقویت می‌شود، مهم است که بدانید ضعف آن سیستم چیست. با شناسایی دقیق ضعف‌های موجود درب ورودی منزل یا آپارتمان و تمرکز بر روی آن ایمن سازی و در نتیجه امنیت به راحتی قابل دست‌یابی است. از نظر متخصصان ما بهترین راه تقوینت درب منزل استفاده از قفل هوشمند درب خانه است که نه تنها باعث ارتقا امنیت خواهد شد بلکه زیبایی چشمگیری را به محل سکونت شما خواهد بخشید. با بررسی پیشنهادات ما در راستای تقویت درب آپارتمان، شما کدام راه‌کار را مفیدتر خواهید دانست؟

نظرات کاربران

نمایندگی سراسری

نمایندگی سراسری

20 سال خدمات پس از فروش

20 سال خدمات پس از فروش

50 سال فعالیت

50 سال فعالیت

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته