انواع قفل درب آپارتمان؛ حفاظت از درب ورودی آپارتمان

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

وقتی صحبت از امنیت آپارتمان می شود، قفل آپارتمانی بارزترین تجهیزات برای بررسی و ارتقا هستند. بیشتر درهای آپارتمان ها هدف ساده ای برای افراد متجاوز است. گاهی اوقات ورود به داخل ساختمان‌های ویلایی و بزرگ‌تر دشوارتر از ورود به یک آپارتمان می‌باشد. شاید به همین دلیل است که اکثر مردم احساس امنیت کاذب دارند. انتخاب قفل درب مناسب از بین انواع قفل مهم است، دلیل آن هم بسیار ساده است، برخی از قفل ها در یک موقعیتی بهتر از موارد دیگر کار می کنند. درک اساسی از انواع قفل درب ورودی آپارتمان به صاحبان خانه و مدیران املاک کمک می کند تا بهترین قفل را برای استفاده در هر مکانی انتخاب نمایند. امروزه در صنعت قفل‌سازی با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا، قفل‌های متنوعی را تولید نموده اند، که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

قفل آپارتمانی سوئیچی

یکی از محبوب‌ترین قفل‌های آپارتمانی که در حال حاضر بر روی اکثر درب‌ها نصب می‌باشد، قفل سوئیچی می‌باشد. این نوع قفل را می‌توان بر روی انواع درب چوبی و ضد سرقت نصب نمود، که با توجه به دربی که روی آن نصب می‌شود در ابعاد مختلف طراحی و تولید شده است. معمولا بدنه قفل سوئیچی از فولاد ساخته شده است، که باز و بسته نمودن آن با کلید امکان‌پذیر است. در ساختار این قفل‌ها با چرخاندن کلید، زبانه قفل در دیوار چفت می‌شود و مانع باز شدن راحت درب خواهد شد.

قفل آپارتمانی کلید خور

قفل دیجیتال درب آپارتمان

باور کنید یا نه، کلیدهای فیزیکی به زودی به تاریخ خواهد پیوست، قفل‌ها و کلیدهای سنتی را کنار بگذارید و به جای آن قفل‌های هوشمند را در نظر بگیرید. قفل الکترونیکی درب آپارتمان صاحبان ملک را قادر می سازد با استفاده از کد PIN یا تلفن هوشمند، بدون نیاز به کلید فلزی قفل درب را باز نمایند. اگر قصد سرمایه گذاری برای قفل ایمنی درب آپارتمان را دارید، مهم است که تحقیق کنید و تعیین کنید که کدام مدل برای ساختمان آپارتمان شما بهتر کار می کند.

قفل آپارتمانی هوشمند

عوامل موثر در انتخاب قفل آپارتمانی

علاوه بر انتخاب قفل آپارتمانی مناسب با شرایط و سبک زندگی شما، اهمیت به کیفیت قفل درب ورودی آپارتمان در تامین امنیت خانه شما تاثیر گذار است. ظاهر یک قفل هیچ ارتباطی به کیفیت و امنیتی که می‌تواند برای شما فراهم نماید ندارد، بنابراین در انتخاب قفل آپارتمانی موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • متریال قفل: متریال استفاده شده در بدنه اکثر قفل‌های آپارتمانی فولاد سخت شده ، برنج ، کروم ، آهن ، نیکل و روی می‌باشد، که این نوع به راحتی آسیب نمی‌بینند و از ورود سارقان جلوگیری خواهند نمود.
  • فناوری: قفل ایمنی درب آپارتمان‌ها اکنون شامل انواع روش‌های بیومتریک، رمز عبور یا باز نمودن درب از راه دور می‌باشد. همچنین می‌توانید از گزینه‌های دسترسی بصور ترکیبی استفاده نمایید، تا امنیت بیشتری را برای آپارتمان فراهم نمایید.
  • ویژگی‌های امنیتی: قفل‌های دیجیتالی دارای ویژگی های امنیتی مانند آلارم هشدار، ضد حریق، مقاوم در برابر فرورفتگی و ضد ضربه، قفل کودک و … هستند. تا بتوانند آسایش بیشتری را برای درب فراهم نمایند.
  • راحتی قفل: اطمینان حاصل کنید که دستگیره درب آپارتمان به راحتی نصب می شود. مواد مورد نیاز برای نصب را بررسی کنید، که آیا در بسته بندی موجود است یا به راحتی در بازار یافت می‌شود. علاوه بر این ، قفلی را انتخاب کنید که تنظیم مجدد ، کار و برنامه ریزی آن آسان باشد.

 

محافظت از درب آپارتمان باید یکی از اولویت های اصلی شما برای محافظت از خانواده باشد. اگر ورود به آپارتمان آسان باشد، در نهایت باید هزینه سنگینی را برای جبران خسارات وارده بپردازید بپردازید.

نظرات کاربران

سارا
5 . مرداد . 1400

سلام وقت بخیر

تقریبا ۵ سالی هست از ساخت آپارتمان ما می‌گذره، تصمیم گرفتیم که قفل درب آپارتمان رو عوض کنیم. امکان نصب قفل هوشمند روی همه درب‌های آپارتمانی وجود داره؟ بعد نصب آسون هست یا باید توی درب تغییراتی داده بشه؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    سردبیر هوک
    7 . مرداد . 1400

    سلام وقت شما بخیر

    بله امکان نصب تمامی محصولات قفل آپارتمانی ما بر روی انواع درب چوبی، آهنی و ضد سرقت وجود داره. ولی برای اطمینان از انتخاب خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

    نصب قفل‌های دیجیتالی بدون سیم کشی و راحت با وسایلی که داخل جعبه هست امکان‌پذیر است.

نمایندگی سراسری

نمایندگی سراسری

20 سال خدمات پس از فروش

20 سال خدمات پس از فروش

50 سال فعالیت

50 سال فعالیت

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته