معرفی ۴ مورد از بزرگترین دستگیره های دیجیتالی و هوشمند

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

برای هر درب یا پنجره‌ای در ساختمان شما نیاز به استفاده از دستگیره و قفل خواهید داشت. دستگیره و قفل در واقع اولین مواردی هستند که در نگاه اول‌نظر بیننده را به سمت خود جذب می‌کنند. علاوه بر این تجهیزات در ایمنی و امنیت ساختمان هم تأثیر زیادی دارند. دستگیره‌های زیادی امروزه برای استفاده وجود دارند، اما در این مطلب می‌خواهیم بررسی کنیم که بزرگ‌ترین دستگیره یا قفل برای چه مواردی مناسب خواهد بود.

شرکت‌ها و برندهای بسیاری در زمینه طراحی، تولید و عرضه دستگیره و قفل‌های بزرگ فعالیت دارند و این شما هستید که باید باتوجه‌به شرایط، نیازها و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. به همین منظور خوب است که با این محصولات آشنایی کافی داشته باشید تا در زمان خرید، انتخاب برای شما کار آسانی باشد.

چند نوع دستگیره درب وجود دارد؟

امروزه برای بهبود امنیت ساختمان راه‌های زیادی مانند خرید دستگیره هوشمند دوربین دار یا دستگیره‌های بزرگ وجود دارد. همین موضوع می‌تواند باعث سردرگمی شما شود. برای رفع این مشکل و دغدغه توصیه می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا انواع دستگیره درب را معرفی کنیم. بدون شک دستگیره و قفل از جمله یراق‌های مهم در هر ساختمانی هستند که باید در زمان خریدشان توجه ویژه‌ای داشته باشید.

چند نوع دستگیره درب وجود دارد

در ادامه می‌توانید با معروف‌ترین و محبوب‌ترین انواع دستگیره‌هایی که امروزه در سطح بازار عرضه می‌شوند، آشنا شوید:

  • دستگیره دیجیتالی
  • دستگیره ضدسرقت
  • دستگیره بزرگ
  • دستگیره چوبی
  • دستگیره دوتکه
  • دستگیره سلطنتی
  • دستگیره توپی
  • دستگیره درب ثابت

قفل بزرگ دیجیتالی برای چه ساختمان‌هایی مناسب است؟

قفل دیجیتالی بدون شک بهترین نوع از انواع قفل‌هایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. قیمت قفل دیجیتال با درنظرگرفتن مزایا، امکانات و امنیتی که به همراه دارد بسیار منطقی و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. در این بخش می‌خواهیم بررسی کنیم که یک قفل بزرگ دیجیتال در چه ساختمان‌هایی می‌توانید مورداستفاده قرار گیرد.

دراین‌رابطه باید اشاره کنیم که انتخاب دستگیره و ابعاد آن باید باتوجه‌به نوع درب و البته میزان بودجه شما اتفاق بیفتد، اما در مورد بزرگ‌ترین دستگیره‌ها می‌توان این‌گونه بیان کرد که این دستگیره را تقریباً در هر نوع ساختمانی می‌توان استفاده کرد.

قفل بزرگ دیجیتالی

البته باید در نظر داشته باشید که ابعاد درب با ابعاد دستگیره همخوانی داشته باشد. برای مثال برای یک درب با ابعاد کوچک که جزئیات زیادی دارد، نباید از یک دستگیره بزرگ استفاده کرد. در این شرایط بدون شک در دکوراسیون و جلوه ظاهری درب ساختمانتان، ناهماهنگی ایجاد خواهد شد.

در واقع به همین دلیل هم در زمان بیان کاربردهای این دستگیره از “تقریباً” استفاده کرده‌ایم که نشان می‌دهد در برخی موارد بهتر است به سراغ دستگیره‌های کوچک‌تر بروید. عمدتاً در یک هتل یا مراکز تجاری بهتر است از قفل‌ها و دستگیره‌های کوچک‌تری استفاده کنید که کاربری ساده‌تری داشته باشند. در چنین مکان‌هایی استفاده از قفل بسیار زیاد است و هر چه قفل ابعاد بزرگ‌تری داشته باشد، بدون شک بیش‌تر در معرض آسیب‌های مختلف خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کنیم که شما به‌عنوان خریداری هیچ محدودیتی برای استفاده از بزرگ‌ترین دستگیره روی درب نخواهید داشت، اما بهتر است پیش از خرید حتماً برخی نکات مانند میزان استفاده یا ابعاد درب و دستگیره را مدنظر داشته باشید.

بزرگترین دستگیره دیجیتالی

همان‌طور که اشاره کردیم، این مطلب به طور خاص مربوط به بزرگ‌ترین دستگیره‌ها خواهد بود. در همین راستا و در ادامه مطلب می‌خواهیم چند مورد از بزرگ‌ترین دستگیره‌های موجود را به شما معرفی کنیم که البته این دستگیره‌ها از نظر کیفیتی هم در سطح بسیار خوبی قرار دارند و برای قرارگرفتن در لیست انتخاب‌های شما، گزینه‌های خوبی هستند.

1. قفل اثر انگشتی درب ضد سرقت و کارتی مدل K7 کاداس

قفل k7 کاداس یکی از بهترین مدل‌های این برند است که بدنه‌ای یکپارچه از آلیاژ روی مقاوم دارد که ظاهر بسیار زیبایی هم به آن داده است. این قفل توانایی پشتیبانی از ۱۰۰ اثرانگشت، ۱۰۰ کارت یا ۱۰۰ کد پین را دارد و به همین دلیل برای مکان‌هایی با استفاده زیاد، مناسب خواهد بود. سنسور اثرانگشت این قفل از نوع لیزری بوده و قدرت تشخیص بسیار خوبی دارد.

بزرگترین دستگیره کارتی مدل K7 کاداس

2. دستگیره هوشمند طرح کلاسیک سلطنتی کاداس مدل ۶۰۰۵

قفل مدل ۶۰۰۵ کاداس طراحی کلاسیک و سلطنتی دارد و حقیقتاً یکی از زیباترین مدل‌های کلاسیک قفل بزرگ دیجیتال است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. در واقع طراحی این قفل باعث شده تا ماهیت مدرن قفل با ظاهر کلاسیک ترکیب شود و در عین برخورداری از زیبایی طراحی کلاسیک، بتوانید از امکانات روز دنیا هم برخوردار شوید. سنسور اثرانگشت کار شده روی این قفل توانایی تشخیص انسان زنده را دارد و این موضوع باعث شده تا امنیت بسیار خوبی داشته باشد.

3. قفل هوشمند اثر انگشتی درب K19-W کاداس

جالب است بدانید که این قفل با همکاری شرکت لامبورگینی طراحی و ساخته شده است و همین موضوع هم باعث خاص بودنش است. علاوه بر کد K19-W این قفل را با نام قفل بزرگ دیجیتال لامبورگینی هم می‌شناسند و جالب است بدانید هم از اثرانگشت و هم از کد برای باز کردن درب پشتیبانی می‌کند. این قفل برای محیط‌های حساس با طراحی خاص بسیار مناسب است و امکان تقلید اثر انگشت در آن وجود ندارد؛ چرا که سنسور به‌کاررفته در آن سوئدی بوده و توانایی تشخیص انسان زنده را دارد. به‌این‌ترتیب اگر قصد خرید دستگیره هوشمند دارید، این مدل از برند کاداس می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

قفل بزرگ دیجیتالی درب K19-W کاداس

4. قفل دیجیتال تشخیص چهره K20-F کاداس

پیشرفته‌ترین امکانات و سنسورهای برند کاداس را می‌توانید در قفل مدل K20-F پیدا کنید. این قفل از سنسور تشخیص سه‌بعدی بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد که دقت تشخیص به ۹۹/۹۹ درصد می‌رسد و این موضوع ورود افراد غیرمجاز را غیرممکن خواهد کرد. در واقع سارقان نمی‌توانند با استفاده از عکس یا مدل‌سازی از صورت مالک وارد ساختمان شوند. برای استفاده از این قفل شما نیاز به هیچ‌گونه مداخله فیزیکی ندارید و کافی است از فاصله ۱.۵ متری به سنسور نگاه کنید تا قفل به طور خودکار هویت شما را تایید کرده و درب را باز کند.

بزرگترین قفل دیجیتال تشخیص چهره K20-F کاداس

شما کدام مدل قفل بزرگ دیجیتال را ترجیح می‌دهید؟

مهم‌ترین موضوعی که باید در انتها هم به آن اشاره کنیم این است که بزرگترین دستگیره یا قفل دیجیتال باید باتوجه‌به نوع کاربری، شرایط، بودجه و ابعاد درب انتخاب شود. در بخش قبلی شما با چند مورد از بهترین قفل‌های بزرگ از برند کاداس آشنا شده‌اید. این برند همچنین بزرگترین دستگیره‌ های دیجیتالی را هم در اختیار شما قرار دهد و از این نظر محدودیتی ندارید.

به یاد داشته باشید که اگر به دنبال یک دستگیره یا قفل همه‌چیزتمام با امکانات متنوع هستید، بهتر است به سراغ برند کاداس و مهم‌تر از آن، مدل‌های بزرگ دستگیره و قفل بروید.

نظرات کاربران

نمایندگی سراسری

نمایندگی سراسری

20 سال خدمات پس از فروش

20 سال خدمات پس از فروش

50 سال فعالیت

50 سال فعالیت

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته