۶ مدل از بهترین و گرانترین قفل های دیجیتال که ارزش خرید دارند!

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

انتخاب قفل مناسب برای درب ورودی ساختمان یکی از مهم‌ترین و در عین حال سخت‌ترین تصمیماتی است که همه ما در بازه‌های زمانی مختلف درگیر آن بوده‌ایم. علاوه بر ظاهر، مدل، کاربرد و عملکرد قفل، قیمت آن نیز از جمله معیارهای خرید قفل دیجیتال است. در همین راستا برخی از ما به سراغ گرانترین قفل ها رفته و برخی دیگر ترجیح می‌دهیم ارزان‌ترین آن‌ها را انتخاب کنیم.

اما آیا اهمیت قفل به اندازه‌ای است که حاضر شویم بودجه زیادی برای آن صرف کنیم؟ آیا قفل‌های ارزان قیمت ارزش خرید دارند؟ در میان گرانترین قفل دیجیتالی، کدامیک ارزش خرید دارند؟ در این مقاله سعی کرده‌ایم به همه این سوالات پاسخ دهیم.

چرا باید با دقت قفل درب را انتخاب کنیم؟

اگر به ساختار قفل‌های قدیمی نگاهی بیندازید و کاربردشان را در زندگی امروزه در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید قفل‌هایی که ساختار ساده‌ای دارند و تنها با یک کلیک و چند زبانه باز و بسته می‌شوند، به‌اندازه‌ای قدیمی شده‌اند که دیگر نمی‌توانند جواب‌گوی نیازهای امروز افراد باشند.

به‌همین دلیل درحال حاضر اکثر افراد ترجیح می‌دهند امنیت خانه خود را با بهترین و حتی با ارزش ترین دستگیره های موجود در بازار بیشتر کرده و با دقت بیشتری عبور و مرور افراد را به داخل خانه زیرنظر داشته باشند.

راهنمای خرید انواع قفل دیجیتال

۶ مدل از گرانترین قفل ها که ارزش خرید دارند!

بسیاری از ما زمانی که صحبت از قیمت بالای یک کالا می‌شود، تصور می‌کنیم که تصمیم هوشمندانه این است که به‌جای خرید یک کالای گران، کالای مشابهی را انتخاب کنیم که از نظر قیمت کمی ارزان‌تر باشد. درست است که این تصور برای بسیاری از کالاها، به خصوص آن‌هایی که جنبه لوکس دارند درست است، اما قفل دیجیتالی و هوشمند یک کالای لوکس نیست و اگر قصد دارید امنیت خانه خود را تامین کنید، باید به دنبال گرانترین قفل برای درب ساختمان خود باشید؛ چراکه انتخاب یک قفل به‌طور مستقیم با امنیت خانه شما در ارتباط است.

اشتباه نکنید! شما نباید تنها به قیمت توجه کنید، بلکه باید هنگام انتخاب گرانترین قفل به کاربرد، کیفیت و عملکرد آن نیز دقت کنید. اگر به دنبال با کیفیت‌ترین و بهترین قفل هوشمند و دیجیتال هستید، محصولاتی که در ادامه معرفی کرده‌ایم را به دقت بررسی کنید.

۱- قفل هوشمند اثر انگشتی کاداس مدل K19-W

به عنوان اولین مدل از گرانترین قفل دیجیتالی باید به سراغ این مدل از برند کاداس برویم که برای خانه‌ها و ساختمان‌های مدرن و لاکچری بسیار مناسب است. یکی از طراحان اتومبیل‌های لامبورگینی در طراحی این مدل از گرانترین قفل های دیجیتالی نقش داشته است؛ بنابراین این مدل برای کسانی مناسب است که عاشق طرح‌های خاص هستند.

  • با استفاده از این قفل می‌توانید علاوه بر استفاده از کارت، پین کد، اثر انگشت و کلید مکانیکی، با اتصال به اپلیکیشن و به صورت آنلاین نیز درب را باز و بسته کنید.
  • در شرایط اورژانسی و خاص می‌توانید از راه دور یک رمز یکبار مصرف بسازید و آن را در اختیار فردی دیگری قرار دهید.
  • امنیت این قفل به دلیل استفاده از تکنولوژی تراشه الکترونیکی ضد کپی در کارت‌ها، سنسور اثرانگشت سوئیسی، دو کلید مکانیکی سوپر B و مجهز بودن به آلارم خطر بسیار بالا است.
قفل بزرگ دیجیتالی درب K19-W کاداس

۲- با ارزش ترین دستگیره هوشمند کاداس مدل 6002

ظاهر کلاسیک و زیبای این قفل باعث شده است که به‌عنوان با ارزش ترین دستگیره کلاسیک در میان گرانترین قفل های دیجیتال شناخته شود. بدنه این قفل از آلیاژ روی ساخته شده و طلایی بودن آن باعث زیباتر و کلاسیک شدن آن می‌شود. سایر ویژگی‌های این قفل به شرح زیر است.

  • امنیت این قفل به دلیل دارا بودن سیستم ضدشوک و ضدسرقت بسیار بالا است. به‌طوری‌که زمانی که فردی سعی کند با وارد کردن رمزهای متعدد یا وارد کردن ولتاژ قفل را باز کند، قفل از کار افتاده، باز کردن قفل غیر ممکن می‌شود و آلارم به صدا در می‌آید.
  • باز کردن این مدل از گرانترین قفل دیجیتالی به وسیله کلید مکانیکی، پین کد، کارت و اثر انگشت امکان‌پذیر است.
  • با فعال کردن سیستم ورودی دوعاملی و فعال کردن سیستم شب‌بند می‌توانید امنیت ساختمان خود را نیز بالاتر ببرید.

۳- قفل هوشمند اثر انگشتی کاداس مدل  Z1-PRO

اگر به دنبال قفل دیجیتالی هستید که طراحی زیبا و هوشمندانه‌ای داشته باشد، این مدل از گرانترین قفل دیجیتال کاداس برای شما است. دوربینی که به‌صورت پنهان در این مدل قفل به‌کار برده شده است باعث می‌شود بدون این‌که افراد متوجه شوند بتوانید از حضور آن‌ها در پشت درب مطلع شده و محیطی ایمن‌تر داشته باشید. با ویژگی‌های بیشتر این قفل در ادامه بیشتر آشنا می‌شوید.

  • این قفل قابلیت اتصال به wifi را داشته و با متصل شدن به اپلیکیشن‌های امنیتی، علاوه‌بر قابلیت کنترل از راه دور، اطمینان خاطر بیشتری را برای شما به‌همراه دارد.
  • این قفل‌ها را می‌توانید هم به روش مکانیکی و هم با اثر انگشت، کارت و پین کد باز کنید.
  • ۲۲۰ کاربرد به‌طور هم‌زمان می‌توانند با استفاده از اثر انگشت و کارت از این قفل برای ورود و خروج استفاده کنند.
با ارزش ترین دستگیره کاداس مدل z1-pro

۴- قفل و دستگیره دیجیتال کاداس مدل M9

اگر در میان گرانترین قفل های دیجیتال، به دنبال بهترین و زیباترین مدل و در عین حال محکم ترین قفل درب برای خانه مدرن خود هستید، این مدل از دستگیره دیجیتال برند کاداس مناسب‌ترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. این قفل قابلیت اتصال به سیستم‌های امنیتی هوشمند و اسمارت را دارد. سایر ویژگی‌های آن نیز به شرح زیر می‌باشد.

  • با استفاده از این مدل قفل دیجیتال می‌توانید در صورت قطع برق و بروز هرگونه مشکلی، با استفاده از کلید مکانیکی آن‌را باز کنید.
  • باز کردن این قفل به روش‌های پین کد، کارت و اثر انگشت امکان‌پذیر است.
  • با استفاده از سیستم قفل دوگانه در این مدل دستگیره دیجیتال می‌توانید با استفاده هم‌زمان از دو روش باز کردن قفل، امنیت خانه و ساختمان خود را بالاتر ببرید.

۵- قفل دیجیتال آداک مدل K5

این مدل از قفل‌های آداک برای کسانی مناسب است که به دنبال دستگیره درب مقاومی هستند اما می‌خواهند یک دستگیره هوشمند wifi نیز داشته باشند؛ چراکه بدنه آن از آلیاژ روی و ای بی اس ساخته شده و زبانه آن از استیل است. خرید این مدل از گرانترین قفل های دیجیتال برای مراکز تجاری و اداری یا ساختمان‌هایی که تعداد واحد زیادی دارند بسیار مقرون به‌صرفه و مناسب است؛ چراکه علاوه‌بر این‌که بسیار باکیفیت و بادوام است، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید ۱۰۰ نمونه اثر انگشت و کارت ورود را روی آن ست کرده و از ۱۰ رمز عبور برای آن استفاده کنید.

گرانترین قفل دیجیتالی آداک مدل k5

سایر ویژگی‌های این قفل دیجیتال در ادامه آورده شده است.

  • با انتخاب این مدل از گرانترین قفل های دیجیتال این امکان را دارید که یکی از مدل‌های با ماژول wifi و بدون ماژول آن‌را انتخاب کنید.
  • اگر نیاز به ماژول بلوتوث ندارید، می‌توانید هزینه کمتری پرداخته و بدون بلوتوث آن‌را انتخاب کنید.
  • با استفاده از سیستم فول اتوماتیک آن می‌توانید پیش از رسیدن به درب، آن‌را با ریموت باز کنید.

۶- قفل دیجیتال پوش پول مدل AL-302F

آخرین مدل از گرانترین قفل های دیجیتال یکی از مدل‌های پر طرفدار برند پول پوش است که با این‌که قیمت کمتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد، اما بسیار با کیفیت و ایمن است. ویژگی‌ها و امکانات این مدل قفل دیجیتال را در ادامه می‌خوانید.

  • نصب دوربین روی این مدل از گرانترین قفل های دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از عکس‌ها و ویدئوهای گرفته شده از افرادی که پشت درب بوده‌اند استفاده کنید.
  • در صورت عدم حضور در منزل شما می‌توانید از طریق روش‌های دسترسی مختلف مانند wifi و اپلیکیشن از آن استفاده کرده و رفت و آمد افراد به پشت درب را زیر نظر بگیرید.
  • با نصب این قفل تشخیص چهره می‌توانید علاوه بر کلید مکانیکی، اثر انگشت و کارت، با استفاده از فناوری Face ID امنیت خانه خود را بالاتر ببرید.

چطور از میان گرانترین قفل های دیجیتال، بهترین را انتخاب کنیم؟

مدل‌هایی که در بالا بررسی کردیم، تنها چندین نمونه از با کیفیت‌ترین و در عین حال با ارزش ترین دستگیره های هوشمند بودند. ممکن است نتوانید با اطلاعاتی اندکی که از آن‌ها ارائه دادیم، بهترین و مناسب‌ترین قفل را بر اساس نیازتان انتخاب کنید. در چنین مواقعی بهترین کار این است که با تماس با متخصصین حرفه‌ای در این زمینه و گرفتن مشاوره از آن‌ها بتوانید بهترین قفل هوشمند را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید نظرات و اطلاعات خود را در مورد گرانترین قفل های موجود در بازار، کیفیت آن‌ها و بهترین‌شان در انتهای این مقاله مطرح کنید و ما و خوانندگان این مقاله را از تجربیات‌تان در این زمینه بهره‌مند سازید.

نظرات کاربران

نمایندگی سراسری

نمایندگی سراسری

20 سال خدمات پس از فروش

20 سال خدمات پس از فروش

50 سال فعالیت

50 سال فعالیت

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته